2016. június 24., péntek

Gyümölcsleves ahogy cukorbetegek is fogyaszthatják.

Itt a nagy melegben az járt az eszembe mi legyen a hétvégi menü. Az eredmény gyümölcsleves és pácolt csirkemell filé vegyes zöldsalátával, kaporral gazdagítva.

Levesbe került több fajta gyümölcs, almától az áfonyáig bezárólag. Tettem bele csipet sót, hogy az ízek még jobban ki érződjenek rajta ne legyen túl édes. 1teáskanál nyírfacukrot, késhegynyi szerecsendiót, 3-4 szegfűszeget, kb. 1-2cm hosszú fahéjat valamint citromlevet. Ezt összefőztem majd laktózmentes tejszínnel besűrítettem. Irány  hűtő, kellemes hideg legyen.
Látható most is próbáltam úgy használni a fűszereket és édesítőt hogy azt minél többen fogyaszthassák. Még egy apró tanács! Tejfehérje érzékenység esetén javaslom a rizstejszín használatát.

A kész leves, már várom hogy finom hideg legyen.

A tejszín melyet használtam.

Rizstejszín, gluténmentes, laktózmentes. Ételallergiások fogyaszthatják.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése