2012. március 9., péntek

Gombafasírt saját elképzelés alapján.

A rendszeres bevásárlás során akadtam rá a leértékelt gombára mely nagyon kínáltatta magát . A kínálatnak ellenállni nem lehet mert ráadásul még akciós is volt így elhoztam azonnal 2 dobozzal. Ilyen szerencsém ritkán van , dupla kedvezménnyel tudjak vásárolni , akkor úgy gondoltam ennyi szerencse engem is megillethet .   Így került levesbe és húsra egyaránt. A maradék 70 dkg ból pedig fasírozótat készítettem.

Az elkészítése az alábbi módon történt. A gombát alaposan megmostam , majd pucoltam hozzá 1 közepes sárgarépát és egy cukkinit. Ezt turmixgépbe össze turmixoltam , majd még adtam hozzá 2 tojást , 2 evőkanál étkezési keményítőt   , 4 evőkanál őrölt szezámmagot. Fűszereztem sóval, borssal, diónyi vöröshagymát is tettem hozzá, zöldfűszerként bazsalikomot .  Ezt mind szépen összedolgoztam. Ja és lényeg !, most láttam meg  képen hogy még adtam hozzá 1 evőkanálnyi fagyasztott medvehagymát is. Ezt majd elfelejtettem.

                              Az összeállított fasírt alap. Itt jegyzem meg mivel lágy volt a massza ezért kanállal  tettem a halmokat a kókusz zsírba , és 2 kanál segítségével forgattam meg illetve szedtem ki.
                                             Sütés közben
                                            A készre sült gombafasírtok
                                                  tálalva kínai zöldsalátával és grapefruittal ízesítve .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése