2011. október 7., péntek

Lúgosító saláta

Érdemes figyelmet fordítani szervezetünk ph értékére. Gondolom hogy sokan tisztába vannak azzal hogy a mai étkezési és táplálkozás szokásainkat át kellene reformálni . Miért is ? A napi táplálkozásunk folyamán felborult az egyensúly a szervezetünkben . Nem vesszük figyelembe a magunkhoz vett élelmiszerek hova is tartoznak , csak a megszokott rutinnal fogyasztjuk őket . Pedig ez nagy hiba !!!! A szervezetünk elsavasodása nem egy betegségnek a melegágya. Többek között olyan betegségek létrejöttét segítjük elő mint a cukorbetegség vagy a Candida betegség , valamint a hozzájuk társult össze kellemetlen jelenséget.

Saláta hozzávaló.
Kínaikel (nagyságától és a létszámtól függően lehet hogy fél is elég )
Jégsaláta ugyanez vonatkozik a salátára is mind a kínaikelre.
vöröshagyma vagy lilahagyma 
1dl olívaolaj
20dkg vöröslencse

tonhalkonzerv
citromlé
                                                    felezett kínaikel
                                                 kínaikel és a jégsaláta már konyha készen

                                               salátánk lelke illetve alapja.

     hagyma, olívaolaj .
                                                  A kész saláta.


Elkészítés.
Mint a fotókkal próbáltam sorrendbe tenni az elkészítésének folyamatát. Első lépésként a vöröslencsét puhára főzzük, majd még a lencsénk hűl elkészítjük az alapot. A hagymát mely ebben az esetben vegyesen használtam lilahagymát és a vöröshagymát vegyesen használtam , karikára vágtam majd olívaolajjal leöntöttem és állni hagytam. Majd a következőlépésként az összevágott kínaikelt és jégsalátát hozzátettem a hagymás alapunkhoz és jól összekevertem. Közben hozzáadtam a vöröslencsét mellyel tovább folytattam az összedolgozást. Mikor ezzel is készen vagyok jön a só és citromleve valamint a tonhalkonzerv . Rövid ideig állni hagyom majd fogyasztható. Tápláló és laktató vacsora étel .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése