2011. március 19., szombat

Hajdina palacsinta torta

Most szólok illetve írom le hogy nem elírás történt, nem kaptam hajdinalisztet . Így szemes hajdinát vásároltam és azt daráltam meg , abból készült  ez a gyors és nagyszerű finomság.
                                                 itt még darálás előtt


A HOZZÁVALÓK
25 dkg hajdina
2 db tojás
csipet só
2 dl tej én zabtejet használtam
3 dl szénsavas ásványvíz
1 evőkanák olívaolaj a sütőkikenéséhez mivel a tésztába semmi zsiradékot nem tettem.
                                                 A fotó nem lett sajnos tökéletes de darált állapotban látható.

        A tölteléknek hecsedli lekvárt használtam és rizs tejszínt.Váltogatva használtam az anyagokat. A tetejére tejszín került.
                                                töltelék alapanyag

                                                   sütés közben

                                                      megsült palacsinták

                                                  ízesítés közben
                                                 a kész palacsinta torta, tetejét őrölt kakaóbabbal

                                                          hintettem meg.

Mivel a mű fogyasztása azonnal bekövetkezett így a rizstejszínnek nem volt ideje megkötni. Amibe raktam 1 evőkanál étkezési keményítőt és kicsit felvertem hogy habosabb legyen. Ezért a metszeti kép tökéletesen bevonásra került a rizstejszínnel és más nem látszódik.
                                                      ez lenne a metszeti kép

                                                                 tálalva

Mindenesetre nekünk nagyon ízlett , sőt még a hajdinának az a jellegzetes  savanykás aromája sem érződött  a frissen darált hajdinánál. Lehet hogy máskor így készítem????7

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése