2011. március 20., vasárnap

Gyross sertéshúsból

Hozzávalók:
80 dkg sertéslapocka

vöröshagyma
fokhagyma
fehér bors
koirander
óregano

rozmaring
mustármag
kurkuma
Elkészítés:
A felcsíkozott lapockát összekeverem a fent leírt fűszerek keverékével. Itt jegyzem meg óregano őrölt és a mustármag is. A rozmaring morzsolt . A fűszereket kiegészítem kevés fűszer paprikával és négy evőkanál olívaolajjal. Ezt az összekevert hús letakarva félórát érni teszem a hűtőbe. Majd a hűtőből kivéve külön zsiradék hozzáadása nélkül kb. 8-10 perc alatt készre pirítom.
Közben elkészítem a desszinget. Hozzávalók.

2-3 gerezd fokhagyma

őrölt mustármag
petrezselyem zöld
lestyán levél morzsolt
citromlé
joghurt.

Elkészítés:
Az alapanyagokat összekeverem és kb. 20 percig érlelem az ízeket. Közben elkészítem a köretet, én most  panzini masnitésztát és párolt brokkolit tálaltam. Majd a desszinggel öntöztem meg.
                                                  egy kis csendélet

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése